تمامی محصولات وبسایت برگ وردپرس طبق قوانین جمهوری اسلامی ابران می باشد.

خرید کردن هر یک از محصولات برگ وردپرس به منزله پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:

1- حفظ کپی رایت و حقوق فارسی سازی قالب و افزونه وردپرس: خریدار متعهد می شود لینک کپی رایت برگ وردپرس را به عنوان فارسی ساز قالب در فوتر سایت و همچنین فارسی ساز افزونه در صفحه نصب افزونه ها رعایت کند که این شرط باعث پشتیبانی کامل قالب و افزونه میشود در غیر این صورت پشتیبانی به مدت ۱ ماه بعد از خرید میباشد.

2- نحوه ارائه پشتیبانی: پشتیبانی از طریق ایمیل برای قالبهای تجاری و از طریق بخش دیدگاهها برای قالب های رایگان، انجام خواهد شد و پشتیبانی از طریق تماس انجام نخواهد شد.

3- نصب رایگان قالب ها: فقط قالب های تجاری که خریداری شده اند به صورت رایگان نصب می شوند همچنین نصب فقط بر روی وردپرس خام انجام می شود و نصب بر روی سایت های که مطالب و محصولاتی دارند با هزینه انجام میشود.

4- عدم دستکاری کدهای قالب : خریدار متعهد میشود بعد از دریافت قالب ، تحت هیچ شرایطی در کدهای سایت بدون هماهنگی با برگ وردپرس دست نمیبرد در غیر این صورت ارائه پشتیبانی متوقف خواهد شد.

5- مدت زمان ارائه خدمات: درخواست نصب رایگان قالب ها بعد خرید انجام خواهد و مدت زمان نصب قالب ها بین 24 تا 48 ساعت خواهد بود همچنین جوابگویی به سوالات، بعد از خرید از طریق ایمیل بین 2 تا 24 ساعت متغییر خواهد بود.

6- محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات: پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در قالب است نه مشکلات و ارورهای وردپرس (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) لذا راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق ایمیل سایت، ارائه می شود. توجه داشته باشید پشتیبانی سعی دارد فقط در محدوده ی فنی چون مشکلات راستچین و ترجمه قالب را برطرف کند و هیچ گونه آموزش های خاص از طریق پشتیبانی برای کاربران صورت نخواهد گرفت.

7- محدودیت کاربرد قالب: استفاده از قالب صرفاً روی یک دامین مجاز است (کلیه محصولات برگ وردپرس کد باز بوده و برای نامحدود دامین میتوانید استفاده کنید اما فقط یک دامین را پشتیبانی خواهیم کرد) استفاده روی دامین های بیشتر، منجر به توقف پشتیبانی خواهد شد و یا اینکه برای استفاده از دامین های بیشتر باید 50% قالب پرداخت شود تا پشتیبانی از دیگر دامین ها نیز انجام شود.

8- بروز رسانی محصولات: گاهی برخی قالب ها و افزونه ها توسط طراحشون از رده خارج میشن یا طراح محصولات دیگر از آپدیت کردن محصول خود صرف نظر میکند و فروش محصولشون رو متوقف می کنن، در صورت وجود همچین مواردی در رابطه با هر محصولی برگ وردپرس نیز فروش و بروز رسانی محصول رو متوقف خواهد کرد. برگ وردپرس در این خصوص هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.

9- قالب های رایگان و سایر قالب ها: قالب های رایگان فقط از طریق بخش دیدگاهها پشتیبانی می شوند. همچنین تنها قالبهایی پشتیبانی می شوند که از برگ وردپرس دانلود شده باشند و ما مسئولیتی در قبال قالبهای مشابه که از سایر روشها به دست کاربر رسیده اند، نداریم.

10- بازگشت وجه: به دلیل اینکه محصولات ما از نوع فایل های کدباز می باشد و عملا در فروش اینگونه محصولات بازگشت محصول و عودت وجه غیر ممکن است، هیچگونه بازگشت وجهی صورت نمی پذیرد، پس در انتخاب خود کمال دقت را داشته باشید.