افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس | woocommerce delivery time
پرداخت امن
بازگشت وجه
تضمین کیفیت
پشتیبانی

افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس | woocommerce delivery time

افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس مشابه دیجی کالا | افزونه woocommerce delivery time انتخاب زمان تحویل کالا توسط مشتری با افزونه woocommerce delivery time

معرفی افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس

آیا می‌دانید برای جلب رضایت مشتریان خود در فروشگاه اینترنتی باید چه کنید؟ سطوح دسترسی مهم‌ترین ویژگی یک فروشگاه اینترنتی است که کار را برای کاربران راحت می‌سازند. این سطوح دسترسی می‌تواند شامل موارد متعددی از جمله جستجوی فیلتردار، به کار بردن ویژگی محصولات در سایدبار وبسایت، فیلتر قیمت و… باشد. یکی دیگر از امکاناتی که می‌توانید برای رضایت مشتریان در نظر بگیرید تعیین زمان تحویل کالا توسط مشتری است. یعنی امکانی را فراهم کنید تا مشتری تاریخ، روز و ساعت مورد نظر خود را برای تحویل محصول تعیین کند. تعیین زمان تحویل کالا مسلما چنین امکانی می‌تواند رضایت مشتریان را نسبت به فروشگاه اینترنتی شما چند برابر کند. نمونه بارز این ویژگی را در دیجی‌کالا می‌توانید ببینید. اگر دوست دارید این امکان را برای فروشگاه ووکامرسی خود ایجاد کنید پیشنهاد می‌کنم در ادامه با ویژگی‌های افزونه woocommerce delivery time آشنا شوید.

برخی ویژگی‌های افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس

نصب افزونه woocommerce delivery time نیازمند وجود افزونه ووکامرس و ووکامرس فارسی است. پس از فعال‌سازی آن گزینه‌ای با عنوان ” تنظیمات زمان تحویل کالا” در زیرمنوی ووکامرس رو به رو خواهید شد که مربوط به تنظیمات ساده افزونه است. برای اینکه بیشتر با افزونه تعیین زمان کالا برای ووکامرس آشنا شوید، نظرتان را به ویژگی‌های آن جلب می‌کنم:

5e8b254f9816e201ed32a6c0 - افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس | woocommerce delivery time

ادامه مطلب

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افزونه زمان تحویل کالای ووکامرس | woocommerce delivery time”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.