subscribe to comments - افزونه فارسی اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه Subscribe to Comments

افزونه فارسی اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه Subscribe to Comments

یکی از موارد مهمی که برای داشتن یک سایت موفق و پربازدید باید در نظر داشته باشید دیدگاه ها و نظرات سایت هستند که هم می توانید با کاربران ارتباط خوبی برقرار کنید و هم آنها را در سوالات و مشکلات مربوط به محصولات یاری کنید. علاوه بر آن مسئله ای که حائز اهمیت هست بازگشت کاربران و پیگیری دیدگاه هایشان است اما شاید برای دریافت پاسخشان روزانه به سایت مراجعه کنند که کاری وقت گیر و کسل کننده است. حال برای اینکه این مشکل را حل کنید چکاری باید انجام داد؟

افزونه ای که قصد معرفی آن را داریم و این مشکل را برای شما و کاربرانتان حل خواهد کرد Subscribe to Comments نام دارد. این افزونه زمانیکه پاسخی به دیدگاه داده میشود یک ایمیل اطلاع رسانی به کاربر ارسال می کند و او را از پاسخی که به دیدگاهش داده شده باخبر میسازد.

تنظیمات افزونه فارسی اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه Subscribe to Comments

settings subscribe to comments - افزونه فارسی اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه Subscribe to Comments

افزونه Subscribe to Comments در واقع یک چک باکس در کنار دیدگاه اضافه می کند تا اگر کاربری در هنگام ارسال نظر این گزینه را تیک بزند از پاسخ دیدگاه خود باخبر خواهد شد، این کار میتواند کاربران را به سایت شما بازگرداند و مجدد پیگیر موضوع خود باشند.

demo subscribe to comments - افزونه فارسی اطلاع رسانی پاسخ به دیدگاه Subscribe to Comments

هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی این افزونه را که زبان شیرین فارسی توسط برگ وردپرس برای آن تعریف شده دانلود و استفاده کنید.

 

ادامه مطلب